..

 

 

 رنگقیمت نقاشی ساختمان - رنگ کار ساختمان - کاغذدیواری -  نمای ساختمان  -  رنگ ساختمانی  - رنگ نمای ساختمان - رنگ جوتنرنگ عایق - نقاشی  مدرن - نقاشی سه بعدی - بازسازی ساختمان     تماس: 55420352 - 09126707244

 

ada

 

تبلیغات سایت نقاشی

------------------

رنگ ساختمان

قیمت رنگ ساختمان

رنگ مخصوص نما

تعرفه نقاشی ساختمان

اجرای کاغذدیواری

تماس:66125537

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

 

نقاشی ساختمان آدا 09331568243

 

 

نقاشی ساختمان با رنگ نانو عایق حرارتی

رنگ عایق گرمائی

بهترین گزینه برای رنگ آمیزی داخل ساختمان و بیرون ساختمان ، رنگ آمیزی  ساختمان با رنگ نانو عایق حرارتی  باعث کاهش هزینه های مصرف انرژی خواهد بود ، نقاشی ساختمان خود را با رنگ نانو عایق گرمائی  اجرا نمائید تا آسایش را در هوای گرم و سرد داشته باشید.66942039

 

تا کنون رنگهاي که  توسط تولید کنندگان رنگ به بازار ارائه شده بودند دارای یک یا چند تا  خواص مفید برای ساختمان  را هم زمان داشتند ( البته منظور از داشتن يک خاصيت ، دارا بودن حداقل 70 درصد آن خاصيت را نسبت به مبناي مقايسه در نظر مي گيريم) ولي تا اين اواخر رنگي ساخته نشده بود که خاصيت عايق حرارتي  داشته باشد 

و لذا درصنعت و ساختمان هرکجا که نياز به پوشش عايقي داشتند از پشم سنگ ، پشم شيشه ( براي تاسيسات) پلي اورتان  پاششي و پلي استايرن ( بصورت پانلي براي نماي ساختمان دراين اواخر بيشتر استفاده مي شد و عايق حرارتي خوبي مي باشد اما داراي مشکلات و سختي هاي اجرائي نيز مي باشد) استفاده مي شد.رنگ عایق ساختمان

با توجه به منابع محدود انرژي و نياز روز افزون به توسعه ، مبحث انرژي و تامين منابع جديد انرژي ، از اهميت بسيار ويژهاي برخوردار شده است. مسلما آلودگي محيط زيست  در اثر سوخت هاي فسيلي نيز به نوبه خود ، خط بطلان بر برخي منابع سوخت زده و اعمال مقررات سخت گيرانه ، بحران انرژي را دو چندان نموده است، يکي از بهترين روشهاي حفظ منابع انرژي ، جلو گيري از اتلاف انرژي است . گسترش نياز به استفاده ازعايق کاري جهت جلوگيري از اتلاف انرژي و کم کردن هزينه هاي مصرف انرژي ، نياز به يک رنگ عايق که ضمن داشتن خصوصيات ديگر ذکر شده براي رنگ ، داراي خواص عايق حرارتي  نيزباشد( درحد پلي اورتان و پلي استايرن)احساس مي شد.
با استفاده از آخرين دستاورد هاي  تکنولوژي در رنگ سازي رنگي حاصل شده است که اکثريت خواص ذکر شده دربالا را به يکجا و به نحو احسن دارامي باشد. اين تکنولوژي براي اولين بار توسط ناسا به دو شرکت آمريکايي فروخته شد و به مرور در بازار هاي آمريکا و جهان رسوخ کرد. رنگ نانو عايق آدا کامپوزيتي پيشرفته که از مواد سراميکي و پليمري در ابعاد نانومتري و ميکرومتري تشکيل شده است و توانايي بازتابش بازه گسترده اي از امواج حرارتي را داراست.
با اعمال تنها يک ميلي متر از رنگ عایق حرارتی  آدا روي سطح مي توان 60 درصد دما را کاهش  داده و 50درصد در مصرف انرژي صرفه جوئي کرد.

هزینه اجرای رنگ نانو عایق برای  نمای  ساختمان درمتراژ های بالا به ازای هرمترمربع 10000 تومان می باشد

  • رنگ ضد زنگ و مقاوم دربرابر فرسایش

با استفاده از رنگ عایق گرما در سقف ها و دیواره های فلزی می توان از زنگ زدگی و خوردگی جلوگیری نمود و با صرف پول کمتر ، زمان کمتر و تلاش کمتر بهترین بهره را ببریم.

 

 

 

ابتلا به خوردگی ، عدم مراقبت مناسب ، استفاده از مواد نامرغوب ،نصب نادرست و رطوبت بالا فقط چند دلیلی می توانند باشد که شما را به استفاده از رنگ نانو عایق گرما به عنوان راه حلی برای جلوگیری از زنگ زدگی و پوسیدگی ترغیب نماید.

 

شما با یکبار استفاده از رنگ عایق گرما و سرما برای مدت طولانی زنگ زدگی ،خوردگی و پوسیدگی را ریشه کن می نمایید.

  • رنگ نانو عایق ( رنگ بر پایه سرامیکی )

هنگام مواجهه با تغییرات غیر قابل پیش بینی هوا ، محتویات و قابلیت های یک پوشش از زیبایی ظاهری آن مهم تر و حیاتی تر می باشد.

ساختمان ها به خصوص خانه ها، شما را از شرایط آب و هوایی در امان نگه می دارند و شما نیز می بایست خانه خود را در برابر شرایط آب و هوایی حفظ نمایید. یکی از این راه ها استفاده از رنگ عایق سرما و گرما با قابلیت پوشش سرامیکی ، به خصوص در پشت بام شماست.

پوشش سرامیکی ، عایق مناسبی در برابر حرارت و تابش خورشید می باشد .

مقاومت در برابر گرما و حرارت از ویژگی های سودمند پوشش های سرامیکی رنگ عایق گرمائی آدا در عصر تغییرات آب و هواست .

رنگ عایق گرمائی و سرمائی را می توان یک جایگزین مناسب برای تجهیزات خنک کننده برای فراهم کردن یک زندگی راحت معرفی نمود.

قابلیت سرامیکی این پوشش ، سرد خانه ها و تجهیزات شمارا در برابر گرمای خورشید محافظت می نماید.

قابلیت پوشش سرامیک علاوه بر اینکه با جلوگیری از انتقال همرفت و تشعشع در کاهش گرما موثر است ، دارای ویژگی شوک حرارتی می باشد که آن را به یک پوشش سودمند در برابر باران تبدیل نموده است

  • سازگار با محیط زیست
  • ·آیا نانو عایق سمی است؟

رنگ عایق سرمائی و گرمائی آدا عایق های آدا غیر سمی ،امن ، سازگار با محیط زیست و مبتنی بر آب است.

 

 

 رنگ نانو عایق آدا مبتنی بر آب بوده و دوستدار محیط زیست می باشد.

 

 

 

                        

  • عایق گرمائی

در آب و هوای گرم عایق های حرارتی به عنوان یک خنک کننده با ارزش محسوب می شوند که موجب صرفه جویی در هزینه و مصرف انرژی می شوند.

 

شما ممکن است بپرسید چگونه ممکن است افراد و ساکنین ساختمان های فلزی مسقف و سازه های دیگر مجبور به تحمل گرما نباشند؟

پاسخ استفاده از رنگ های عایق حرارتی می باشد که با مقاومت برابر حرارت و انعکاس تابش خورشید سبب صرفه جویی در مصرف انرژی می شوند.

 

قابلیت حرارتی رنگ های عایق گرمائی ،تقاضا برای استفاده از تجهیزات خنک کننده را کاهش می دهد و سبب کاهش مصرف برق و صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. همچنین با جلوگیری از ورود حرارت به تجهیزات خنک کننده کیفیت این تجهیزات نیز حفظ خواهد شد.

با آرزوی توفیق

شرکت مهندسین آلان دمیر آذر ( آدا)

www.alandamir.ir- بخش پوشش های نوین

تلفن : 66942039 - 09196857613

نظرات   

 
Bahman.k1367@gmail.c
0 #2 Bahman.k1367@gmail.c در تاریخ: یکشنبه 26 دی 1395 ، ساعت 08:10 ب ظ
با سلام میشه از این نوع عایق برای سقف نانوایی استفاده کرد که گرما به طبقه بالا انتقال پیدا نکنه
نقل قول
 
 
Hassan
0 #1 Hassan در تاریخ: دوشنبه 07 تیر 1395 ، ساعت 11:04 ق ظ
این محصولات عالی هستند
نقل قول
 

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

تبلیغات نقاشی ساختمان

 

 

برخی از مطالب سایت

انوع نقاشی باکیفیت عالی وقیمت مناسب .....مولتی کالر..روغنی پلاستیک کنتکس گج بری کاغذدیواری درتهران وکرج...
  مفتخریم که مشکل همشریان را فقط ما میتوانیم بر طرف کنیم .زیرالکه گیری ورنگ آمیزی کمتر ازنیم...
نقاشی ساختمان باسالها تجربه و کادری مجرب و باتجربه قیمت بسیارمناسب در اسرع وقت وکیفیت عالی تماس...
ارائه‌ کلیه خدمات ساختمانی، نقاشی با رنگ روغنی پلاستیک بدون بو، آکرولیک،مولتی کالر، پتونه، کنیتکس ،...

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره  09367731328  پیامک بفرستید .

ثبت آگهی نقاشی ساختمان با سامانه پیامکی

نقاش ساختمان گرامی و کارفرمای محترم، شما می توانید برای درج آگهی در سایت، علاوه بر فرم ثبت سفارش با استفاده از سامانه پیامکی متن کامل آگهی خود (اعلام نقاش یا کارفرما، نوع خدمات، تلفن همراه و یا ثابت و متن آگهی) را به شماره 09367731328 پیامک بفرستید.

( لطفا در پیامتان شهر محل انجام کار نقاشی را بنویسید.)

درج آگهی در سایت نقاشی ساختمان رایگان است.